Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Organizacja letniej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2023/2024

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającą się letnią sesją egzaminacyjną uprzejmie informujemy, że obowiązkiem każdego Studenta jest terminowe rozliczenie się z sesji w terminie do dnia 22 września 2024 r.  W celu rozliczenia się z sesji i zaliczenia semestru należy sprawdzić czy wszystkie oceny (z uwzględnieniem negatywnych)  zostały wpisane do Wirtualnego Dziekanatu natomiast w przypadku braku wpisu należy skontaktować się bezpośrednio z Prowadzącym zajęcia, a w razie jakichkolwiek trudności w tym zakresie z pracownikiem dziekanatu. 

Sesja egzaminacyjna w semestrze letnim 2023/2024 (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr ZR/2023/0059 w sprawie organizacji roku akademickiego 2023/2024 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:

- dla studentów studiów stacjonarnych od  dnia 17 czerwca 2024 r. do dnia 28 czerwca 2024 r.,

 sesja poprawkowa od dnia 2 września 2024 r. do dnia 22 września 2024 r.

dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 5 lipca 2024 r. do dnia 21 lipca 2024 r.,

sesja poprawkowa od dnia 6 września 2024 r. do dnia 22 września 2024 r.

W związku z powyższym bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Pracownik dziekanatu dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr letni i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia.

Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu, a nie list obecności.

Każdy Student sprawdza w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) czy nie zalega z opłatami za czesne, odsetki oraz powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji letniej 2023/2024) i reguluje je w jak najszybszym terminie dokonując wpłaty na swoje indywidualne konto z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane przed przystapieniem do egzaminu lub zaliczenia. 

W dniu 12 czerwca 2024 r. (tj. w środę) zostaną przez pracowników dziekanatu „odznaczone” karty uprawniające do sesji (karty okresowych osiągnięć). Tylko student z „Brakiem zaległości” będzie miał taką kartę odznaczoną (tj. wydaną) i będzie mógł na tej postawie przystąpić do zaliczenia /egzaminu. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.

Uprzejmie prosimy by po dniu 13 czerwca br. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Przedmioty i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana. 

W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub zauważenia braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt  za pośrednictwem poczty mailowej lub telefonu z pracownikiem dziekanatu.

Organizacja zimowej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2023/2024

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną, informujemy, iż obowiązkiem każdego studenta jest terminowe rozliczenie się z sesji egzaminacyjnej w semestrze zimowym w poniższych terminach:

  • studenci studiów stacjonarnych –  do dnia 1 marca 2024 r.,
  • studenci studiów niestacjonarnych – do dnia 10 marca 2024 r..

W tym celu należy sprawdzić czy wszystkie oceny są wpisane do Wirtualnego Dziekanatu (w tym negatywne), a w przypadku braku wpisu oceny należy skontaktować się bezpośrednio z Prowadzącym zajęcia.

W związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną w semestrze zimowym roku akademickiego 2023/2024, która zgodnie z Zarządzeniem Rektora trwa:

- dla studentów studiów stacjonarnych od dnia 29 stycznia 2024 r. do dnia 9 lutego 2024 r.;

 (sesja poprawkowa od 19 lutego 2024 r. do 1 marca 2024 r.)

dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 9 lutego 2024 r. do dnia 25 lutego 2024 r.;

(sesja poprawkowa do 10 marca 2024 r.)

uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

- Dziekanat dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr zimowy i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia,

- Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu.

W związku z powyższym prosimy studentów o sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) zaległych opłat za czesne, odsetki oraz powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji zimowej 2023/2024) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualne konto studenta z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane.

W dniu 16 stycznia 2024 r. (tj. we wtorek) pracownicy dziekanatu będą „odznaczać” karty uprawniające do przystapienia do sesji egzaminacyjnej (tzw. karty okresowych osiągnięć). Tylko student z „brakiem zaległości” będzie miał taką kartę odznaczoną jako wydaną, a tym samym będzie mógł na jej postawie przystąpić do egzaminu lub zaliczenia. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.

Uprzejmie prosimy po dniu 17 stycznia br. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Przedmioty i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.

W razie pytań, wątpliwości lub zauważenia braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o pilny kontakt z dziekanatem

Organizacja letniej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2022/2023

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającą się letnią sesją egzaminacyjną, informujemy, iż obowiązkiem każdego studenta jest terminowe jej rozliczenie w terminie do dnia 30 września 2023 r.  W celu rozliczenia semestru należy:

- sprawdzić czy wszystkie oceny są wpisane do Wirtualnego Dziekanatu (w tym negatywne),

- w przypadku braku wpisu oceny, a jej uzyskaniu skontaktować się bezpośrednio z Prowadzącym zajęcia.

W semestrze letnim  roku akademickiego 2022/2023 sesja egzmainacyjna (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr 38/2022 w sprawie organizacji roku akademickiego 2022/2023 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:

- dla studentów studiów stacjonarnych od dnia 26 czerwca 2023 r. do dnia 7 lipca 2023 r. natomiast sesja poprawkowa od dnia 4 września 2023 r. do dnia 24 września 2023 r.

dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 7 lipca 2023 r. do dnia 23 lipca 2023 r. natomiast sesja poprawkowa od dnia 8 września 2023 r. do dnia 24 września 2023 r.

W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Pracownik dziekantu dodaje studenta do protokołów egzaminacyjnych (egzaminów/zaliczeń) po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr letni i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia.

Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia przez Prowadzących na podstawie protokołu. Dlatego też prosimy wszystkich Studentów  o  sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) ewentualnych zaległych opłat lub odsetek za: czesne,  powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji egzaminacyjnej letniej 2022/2023) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualne konto jakie posiada każdy Student. 

Dnia 12 czerwca 2023 r. (tj. w poniedziałek) pracownicy dziekanatu zweryfikowali statusy Studentów i „podznaczały” karty uprawniające do sesji (karty okresowych osiągnięć). Tylko studenci z „Brakiem zaległości” będą mieli taką kartę odznaczoną (jako wydaną), a tym samym będą mogli  na tej postawie przystąpić do egzaminów/zaliczeń. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.

Uprzejmie prosimy po 13 czerwca br. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Przedmioty i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.

W razie pytań, wątpliwości lub zauważania braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt  poprzez email, telefon z pracownikiem dziekanatu obsługującym dany kierunek studiów.

Organizacja zimowej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2022/2023

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną zimową w roku akademickim 2022/2023, która (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr 38/2022 w sprawie organizacji roku akademickiego 2022/2023 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:

- dla studentów studiów stacjonarnych od dnia 30 stycznia 2023 r. do  dnia 10 lutego 2023 r., natomiast

   sesja poprawkowa od dnia 20 lutego 2023 r. do dnia 3 marca 2023 r.

dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 10 lutego 2023 r. do dnia 26 lutego 2023 r., natomiast

   sesja poprawkowa do 12 marca 2023 r.,

uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Pracownik dziekantu dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr zimowy i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia. Studenci nie pobieraja w dziekanacie kart dopuszczających do sesji lecz są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu. 

W związku z powyższym kierujemy prośbę do każdego studenta o sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) zaległych opłat za czesne, odsetki oraz powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji zimowej 2022/2023) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie poprzez dokonanie wpłaty na indywidualne konto studenta z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane na dzień 23 stycznia 2023 r. 

W dniu 24 stycznia 2023 r. (tj. wtorek) pracownicy dziekanatu  będą „odznaczonali” karty uprawniające do sesji (karty okresowych osiągnięć). Tylko student z „Brakiem zaległości” będzie miał taką kartę odznaczoną (wydaną) i będzie mógł na tej postawie przystąpić do zaliczenia /egzaminu. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego nawet gdy student przystąpi do egzaminu/zaliczenia.

Uprzejmie prosimy po dniu 25 stycznia br. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Przedmioty i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.

 W razie pytań, wątpliwości lub zauważania braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt osobisty lub poprzez email, telefon. Dane konatktowe znajdą Państwo na stronie internetowej Wydziału w zakładce "kontakt". 

Organizacja letniej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2021/2022

Drodzy Studenci, 

uprzejmie informujemy, iż w związku ze zbliżającą się letnią sesją egzaminacyjną w roku akademickim 2021/2022, która zgodnie z Zarządzeniem Rektora Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Nr 43/2021 w sprawie organizacji roku akademickiego 2021/2022 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:

  • dla studentów studiów stacjonarnych

od dnia 20 czerwca 2022 r. do dnia 1 lipca 2022 r.;

sesja poprawkowa od dnia 5 września 2022 r. do dnia 25 września 2022 r.

  • dla studentów studiów niestacjonarnych

od dnia 8 lipca 2022 r. do dnia 25 lipca 2022 r.;

sesja poprawkowa od dnia 8 września 2022r. do dnia 25 września 2022 r.

Pracownik dziekanatu po zweryfikowaniu czy student został wpisany na semestr letni i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń.

Ważne: Studenci są dopuszczani przez egzaminatora do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu.

 

W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą do wszystkich studentów o sprawdzenie za pośrednictwem Wirtualnego Dziekanatu (tj. w zakładce Finanse) czy nie mają Państwo zaległości względem opłat za czesne, odsetki, powtarzanie przedmiotów oraz różnic programowych (z uwzględnieniem terminu zaliczenia do końca sesji letniej 2021/2022) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie poprzez dokonanie wpłaty na indywidualne Państwa konto z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane na dzień 3 czerwca 2022 r.

Jednocześnie informujemy, że w dniu 6 czerwca 2022 r. (tj. poniedziałek) zostaną przez pracowników dziekanatu „odznaczone” karty uprawniające do przystąpienia do sesji egzaminacyjnej – letniej tzw. karty okresowych osiągnięć. Tylko student z „brakiem zaległości” będzie miał taką kartę odznaczoną jako  wydaną i będzie mógł na tej postawie przystąpić do zaliczenia/egzaminu. W przeciwnym razie nazwisko danego studenta w protokole egzaminacyjnym zostanie zablokowane, co spowoduje brak możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego w rozumieniu, iż dany student jest nieuprawniony do przystąpienia do sesji egzaminacyjnej.

Równocześnie bardzo prosimy, aby każdy z Państwa od dnia 7 czerwca 2022 r. (tj. wtorku) zalogował się na swoje indywidualne konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdził status karty egzaminacyjnej (ścieżka dostępu: wchodzimy na zakładkę przedmioty i oceny następnie w  szczegóły semestru i klikamy stan karty). Każdy z Państwa z brakiem zaległości powinien zobaczyć informację: karta wydana.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości bądź dostrzeżenia braku informacji o wydanej karcie (mimo uregulowanych opłat) prosimy o pilny kontakt  z dziekanatem; za pośrednictwem poczty mailowej, kontaktu telefonicznego (szczegóły poniżej).

  • Kierunek: Bezpieczeństwo narodowe; studia I, trybu stacjonarnego i niestacjonarnego mgr Lorina Morawska, mail: lmorawska@afm.edu.pl, 12 252 46 30
  • Kierunek: Bezpieczeństwo wewnętrzne, studia I stopnia, trybu stacjonarnego i niestacjonarnego oraz Bezpieczeństwo narodowe, studia II stopnia, trybu niestacjonarnego mgr Magdalena Bartosz, mail: mbartosz@afm.edu.pl, tel. 12 252 46 31

 

Kontakt

Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
budynek C, pok. C 332

mail.svgwnob@afm.edu.pl
phone.svgfax 12 252 46 32

Obsługa administracyjna Wydziału:

mgr Monika Pala
kierownik dziekanatu
mail.svgmpala@afm.edu.pl

Obsługa studentów (bez podziału na kierunki)
mgr Lorina Morawska
mail.svglmorawska@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 30

mgr Magdalena Bartosz
mail.svgmbartosz@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 31

Godziny Pracy Dziekanatu
poniedziałek - nieczynne
wtorek 10:00 - 12:00
środa 10:00 - 12:00
czwartek 10:00 - 12:00
piątek 13:00 - 16:00
sobota 9:00-15:00 (przerwa 12:00-13:00)