Studenci
Sesja egzaminacyjna w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 – ważne informacje!
10.06.2025
INFORMACJE
Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025, która (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr ZR/2024/0054 w sprawie organizacji roku akademickiego 2024/2025 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:
- dla studentów studiów stacjonarnych od dnia 16 czerwca 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.;
sesja poprawkowa od dnia 1 września 2025 r. do dnia 21 września 2025 r.
- dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 11 lipca 2025 r. do dnia 27 lipca 2025 r.;
sesja poprawkowa od dnia 5 września 2025 r. do dnia 21 września 2025 r.
uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu. Pracownik dziekanatu dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, iż student został wpisany na semestr letni i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia.
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do Studentów o sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) zaległych opłat za czesne, odsetki, powtarzanie przedmiotów oraz różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji letniej roku akademickiego 2024/2025) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualny numer rachunku bankowego Studenta z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane (przed egzaminem/zaliczeniem).
Od dnia 12 czerwca 2025 r. (tj. czwartku) pracownicy dziekanatu rozpoczynają odznaczanie w kartotekach studentów statusu karty uprawniającej do sesji. Tylko student z „brakiem zaległości” będzie miał kartę uprawniającą do sesji odznaczoną jako WYDANA i będzie mógł na tej postawie przystąpić do zaliczenia/egzaminu. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.
Dlatego też prosimy wszystkich Studentów by po dniu 12 czerwca 2025 r. (tj. po czwartku) każdy zalogował się na swoje konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdził status karty (semestry i oceny/ szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni zobaczyć informację: karta wydana.
W razie pytań, wątpliwości lub zauważenia braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem dziekanatu.