Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Sesja egzaminacyjna - ważne informacje!

17.06.2023 STUDENT

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającą się letnią sesją egzaminacyjną, informujemy, iż obowiązkiem każdego studenta jest terminowe jej rozliczenie w terminie do dnia 30 września 2023 r.  W celu rozliczenia semestru należy:

- sprawdzić czy wszystkie oceny są wpisane do Wirtualnego Dziekanatu (w tym negatywne),

- w przypadku braku wpisu oceny, a jej uzyskaniu skontaktować się bezpośrednio z Prowadzącym zajęcia.

W semestrze letnim  roku akademickiego 2022/2023 sesja egzmainacyjna (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr 38/2022 w sprawie organizacji roku akademickiego 2022/2023 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:

- dla studentów studiów stacjonarnych od dnia 26 czerwca 2023 r. do dnia 7 lipca 2023 r. natomiast sesja poprawkowa od dnia 4 września 2023 r. do dnia 24 września 2023 r.

dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 7 lipca 2023 r. do dnia 23 lipca 2023 r. natomiast sesja poprawkowa od dnia 8 września 2023 r. do dnia 24 września 2023 r.

W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Pracownik dziekantu dodaje studenta do protokołów egzaminacyjnych (egzaminów/zaliczeń) po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr letni i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia.

Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia przez Prowadzących na podstawie protokołu. Dlatego też prosimy wszystkich Studentów  o  sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) ewentualnych zaległych opłat lub odsetek za: czesne,  powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji egzaminacyjnej letniej 2022/2023) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualne konto jakie posiada każdy Student. 

Dnia 12 czerwca 2023 r. (tj. w poniedziałek) pracownicy dziekanatu zweryfikowali statusy Studentów i „podznaczały” karty uprawniające do sesji (karty okresowych osiągnięć). Tylko studenci z „Brakiem zaległości” będą mieli taką kartę odznaczoną (jako wydaną), a tym samym będą mogli  na tej postawie przystąpić do egzaminów/zaliczeń. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.

Uprzejmie prosimy po 13 czerwca br. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Przedmioty i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.

W razie pytań, wątpliwości lub zauważania braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt  poprzez email, telefon z pracownikiem dziekanatu obsługującym dany kierunek studiów.

Kontakt

Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
budynek C, pok. C 332

mail.svgwnob@afm.edu.pl
phone.svgfax 12 252 46 32

Obsługa administracyjna Wydziału:

mgr Monika Pala
kierownik dziekanatu
mail.svgmpala@afm.edu.pl

Obsługa studentów (bez podziału na kierunki)
mgr Lorina Morawska
mail.svglmorawska@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 30

mgr Magdalena Bartosz
mail.svgmbartosz@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 31

Godziny Pracy Dziekanatu
poniedziałek - nieczynne
wtorek 10:00 - 12:00
środa 10:00 - 12:00
czwartek 10:00 - 12:00
piątek 13:00 - 16:00
sobota 9:00-15:00 (przerwa 12:00-13:00)