Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Sesja egzaminacyjna w semestrze zimowym roku akademickiego 2023/2024 - WAŻNE INFORMACJE!

08.01.2024 STUDENT

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną, informujemy, iż obowiązkiem każdego studenta jest terminowe rozliczenie się z sesji egzaminacyjnej w semestrze zimowym w poniższych terminach:

  • studenci studiów stacjonarnych –  do dnia 1 marca 2024 r.,
  • studenci studiów niestacjonarnych – do dnia 10 marca 2024 r..

W tym celu należy sprawdzić czy wszystkie oceny są wpisane do Wirtualnego Dziekanatu (w tym negatywne), a w przypadku braku wpisu oceny należy skontaktować się bezpośrednio z Prowadzącym zajęcia.

W związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną w semestrze zimowym roku akademickiego 2023/2024, która zgodnie z Zarządzeniem Rektora trwa:

- dla studentów studiów stacjonarnych od dnia 29 stycznia 2024 r. do dnia 9 lutego 2024 r.;

 (sesja poprawkowa od 19 lutego 2024 r. do 1 marca 2024 r.)

dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 9 lutego 2024 r. do dnia 25 lutego 2024 r.;

(sesja poprawkowa do 10 marca 2024 r.)

uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

- Dziekanat dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr zimowy i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia,

- Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu.

W związku z powyższym prosimy studentów o sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) zaległych opłat za czesne, odsetki oraz powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji zimowej 2023/2024) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualne konto studenta z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane.

W dniu 16 stycznia 2024 r. (tj. we wtorek) pracownicy dziekanatu będą „odznaczać” karty uprawniające do przystapienia do sesji egzaminacyjnej (tzw. karty okresowych osiągnięć). Tylko student z „brakiem zaległości” będzie miał taką kartę odznaczoną jako wydaną, a tym samym będzie mógł na jej postawie przystąpić do egzaminu lub zaliczenia. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.

Uprzejmie prosimy po dniu 17 stycznia br. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Przedmioty i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.

W razie pytań, wątpliwości lub zauważenia braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o pilny kontakt z dziekanatem. 

Kontakt

Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
budynek C, pok. C 332

mail.svgwnob@afm.edu.pl
phone.svgfax 12 252 46 32

Obsługa administracyjna Wydziału:

mgr Monika Pala
kierownik dziekanatu
mail.svgmpala@afm.edu.pl

Obsługa studentów (bez podziału na kierunki)
mgr Lorina Morawska
mail.svglmorawska@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 30

mgr Magdalena Bartosz
mail.svgmbartosz@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 31

Godziny Pracy Dziekanatu
poniedziałek - nieczynne
wtorek 10:00 - 12:00
środa 10:00 - 12:00
czwartek 10:00 - 12:00
piątek 13:00 - 16:00
sobota 9:00-15:00 (przerwa 12:00-13:00)