Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Sesja egzaminacyjna w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025 - informacje dla Studentów

10.01.2025 INFORMACJE

Szanowni Państwo,

nieuchronnie zbliża się sesja egzaminacyjna w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025, która (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr ZR/2024/0054 w sprawie organizacji roku akademickiego 2024/2025 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:

- dla studentów studiów stacjonarnych od dnia 27 stycznia 2025 r. do dnia 7 lutego 2025 r.; sesja poprawkowa od dnia 17 lutego 2025 r. do dnia 28 lutego 2025 r.

- dla studentów studiów niestacjonarnych od dnia 31 stycznia 2025 r. do dnia 6 lutego 2025 r.; sesja poprawkowa do dnia 9 marca 2025 r.

Zwracamy się z prośbą o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu. Pracownik dziekantu dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr zimowy i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia.

W związku z powyższym prosimy wszystkich studentów o sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) zaległych opłat za czesne, odsetki, powtarzanie przedmiotów oraz różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji zimowej 2024/2025) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualny numer rachunku bankowego studenta z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane.

Od dnia 16 stycznia 2025 r. pracownicy dziekanatu rozpoczyną odznaczanie w kartotekach studentów status karty uprawniającej do sesji w systemie Wirtualny Dziekanat.

Tylko student z „brakiem zaległości” będzie miał  kartę uprawniającą do sesji odznaczoną jako WYDANA i będzie mógł na tej postawie przystąpić do zaliczeń/egzaminów. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.

Uprzejmie prosimy, aby od dnia 17 stycznia 2025 r. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Semestry i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.

W razie pytań, wątpliwości lub zauważenia braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt  telefoniczny lub mailowy z pracownikiem dziekanatu wpisując w tytule „karta uprawniająca do sesji”.

Kontakt

Wydział Nauk o Bezpieczeństwie

Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
budynek C, pok. C 332

mail.svgwnob@afm.edu.pl
phone.svgfax 12 252 46 32

Obsługa administracyjna Wydziału:

mgr Monika Pala
kierownik dziekanatu
mail.svgmpala@afm.edu.pl

Obsługa studentów (bez podziału na kierunki)
mgr Lorina Morawska
mail.svglmorawska@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 30

mgr Magdalena Bartosz
mail.svgmbartosz@afm.edu.pl
phone.svgtel. 12 252 46 31

Godziny Pracy Dziekanatu
poniedziałek - nieczynne
wtorek 10:00 - 12:00
środa 10:00 - 12:00
czwartek 10:00 - 12:00
piątek 13:00 - 16:00
sobota 9:00-15:00 (przerwa 12:00-13:00)